Механізм розстрочки оплати за спожиту комунальну послугу

ШАНОВНИЙ СПОЖИВАЧ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПАЛЕННЯ!

1. Комунальні витрати перевищують 15-20 % сукупного сімейного доходу – оформляйте субсидію і Ви її гарантовано отримаєте.

2. Не встигли оформити субсидію до початку опалювального сезону? Подавайте документи – Уряд компенсує сімейні витрати за сплачені у жовтні та листопаді комунальні платежі.

3. Програма субсидій на Вас не поширюється? Подавайте заяву до постачальника послуги централізованого опалення і сплачуйте за тепло рівними частинами протягом року: 50% - в опалювальний період, 50 % - неопалювальний (з травня по вересень).

 

Вся інформація на teplo.gov.ua

На урядовій «гарячій лінії» 15-45 (працює цілодобово і безкоштовно)

Довідка за телефоном ЛКП «Залізничнетеплоенерго» 292-12-63, 292-22-80.

 

зразок заяви споживача до виконавця послуги з централізованого опалення

  • Диспетчерська служба: тел. (032) 292-01-87